Zwrot i Wymiana

Jako jeden z niewielu sklepów na rynku oferujemy 30 dni na zwrot kupionych produktów. Nie potrzebujemy formularzy, wypełniania wniosków.

Uwaga! Zwroty produktów są darmowe. Wystarczy nas poinformować o chęci zwrotu , a po grę zjawi się kurier.

W ciągu 5 dni, licząc od dnia otrzymania zwrotu, otrzymasz zwrot gotówki na podane przez Ciebie konto bankowe.

Jeśli zauważyłeś, że produkt jest uszkodzony bądź posiada wady fabryczne możesz go zwrócić do Nas, wymienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze na konto. Towar należy odesłać na nasz adres, w ciągu 3-4 dni roboczych po otrzymaniu paczki odpowiadamy na zgłoszoną reklamacje.

W przypadku pojawienia się problemów technicznych z produktem zachęcamy do kontaktu z Pomocą Techniczną producenta gry, jest to najprostsza droga do rozwiązania problemu.

W przypadku jeśli problem nie może zostać rozwiązany przez pomoc techniczną, prosimy o kontakt z nami, najlepiej mailowo ponieważ wtedy mogą Państwo załączyć screeny ekranu i pokazać problem jaki się pojawia. Po otrzymaniu Państwa zgłoszenia postaramy się udzielić odpowiedzi w tej kwestii. W sytuacjach usterek technicznych, produkt również wymieniamy na nowy, jest to procedura reklamacyjna.

Do góry